Friday, 7 July 2017

Pembiakan Kolestrol di Kenny Rogers Alamanda, Putrajaya

Assalamualaikum
Hye,

Haritu pergi makan dekat Kenny Rogers dengan Thiness. Dekat Alamanda je.
Dah tu dekat dengan Office. Pergi pun masa lunch hour.
Thiness ni tak tahulah kenapa dia teringin nak makan Kenny.
Aku pun layankan je. Baik kan aku.
Tahu dah.

Masa school summer holiday ni lah dapat keluar makan dekat luar.
Kalau dah start school, makan pun cepat-cepat takut tak sempat.
Makan pun laju-laju tau. Nak p solat lagi.

Nak keluar berdua macam ni lagi lah tak boleh.
Rehat tak sama waktu. Kami tak cukup staff.
So, alang-alang cuti ni, kita guna betul-betul.
Makan sedap-sedap.

Kitorang gerak keluar pukul 12 lebih. Masa nak balik tu, dekat nak pukul 1, orang dah nak ramai.
Nasib datang awal. Kalau tak tak dapatlah si thiness ni makan kenny. Hahaha

Muke tunggu order sampai. 

 Aku order air yang kiri [lupe nama] dan thiness yang kanan.
Aku order kemain siap lemon bagai bajet pembakaran lemak selepas menelan ayam?

Muffin kenny memang sedap. Dulu soya pernah keja kenny, dia selalu bawak balik muffin tu.
Ni aku order vanilla punye then thines punye banana. Tapi rupa dia sama kan? 
Aku dah makan sikit aku cakap apesalah lain rasa muffin ni. Rupanya tu thiness punye. Sedap jugak banana muffin.

 Ni pun aku punye. Order air suam jugak. Menjaga kesihatan gittew. 
Aku mana boleh minum sikit je. Air atas tadi tu ais je lebih. Opkos order air suam sama. 

 Match potato kenny dah tak sesedap dulu.
Aku makan tak habis pun. Sebab tak sedap. Tak kena selera aku maybe. Aku gemar lagi yang kfc punye.

 Thines punye dia dapat bahagian peha.

Aku punye. Aku amek yang ada nasi.  
Aku mintak kepak. 



Makan kenyang-kenyang ye. Jangan teringin bende mahal-mahal lagi tau.
Bankrup saya. 

Makan dekat kenny ni aku rasa sesuai untuk orang diet.
Sebab makanan dia agak healthy jugak. 
Aku bukan jenis makan isi ayam sangat. Tak minat.
Aku makan tu pun adelah sikit bahagian isi tu tak habis. Muak.

Okay bye.

Love,
Yaya
Saranghae

No comments:

Post a Comment