Saturday, 1 July 2017

Compiled

Assalamualaikum
Hi,

Aku malas sebenarnya jadi aku buat compiled semua cerita.
Tapi secara raw dulu lah. Boleh kan. Busy lah.

Rasanya tak terlambat nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri kepada semua.
Nanti aku up entry hari raya. InsyaAllah.
Maaf zahir dan batin semua.

Banyak cerita ni. Aku bagi hint dulu. Boleh?
Cerita-cerita ni semua untuk simpanan aku jugak. Kalau aku nak mencari senang, aku google je.
Banyak cerita pandang belakang (throwback) ni.



Tempat beli pinggan yang cantik dan murah?

Aku sampai rambang mata tengok semua ni. Aku memang minat sangat bende-bende macam ni.
Cantik sangat. Murah pulak tu. Mana nak dapat sekeping pinggan macam ni bawah RM10 kan?.
Ya Rabbi aku tak sabar nak bagi tahu korang. Ke korang dah tahu sebenarnya?

Cerita kuih raya yang best.

Resepi yang syok. Resepi yang mudah untuk di sediakan.
Paling penting sedap dimakan. Mana boleh tak sedap. Opkos lah sedap.

Kisah dah kerja.

Syok sebab ade adik-adik ni yang sentiasa setia menghiburkan aku.
Ramai yang dah kena pindah. Sedih. Ade yang pindah Iran, Moscow, Rusia, China :'(.
Rindu adik-adik lain jugak sebab sekarang diorang summer holiday.

Berbuka dengan bestie aku sejak sekolah.

Kalau bertiga ni mesti nak melantak shushi bajet-bajet Japanese.
Kalau tak feeling-feeling korean. Eh?

Finally, cerita raya.

Raya kampung. Macam biasa raya rawang and raya perak.
Raya aku lain tahun ni sebab soya tak ada.
Dia kan dah kawen. Dia beraya belah laki dialah.
HAHAHA

Allah memang merancang kehidupan aku dengan baik dengan banyak ketenangan.
YaRabbi syukur. Alhamdulillah.

Saranghae,
Yaya

No comments:

Post a Comment