Salam Ramadhan Al Mubarak semua...

by - 09:40:00


Assalamualaikum, 
Hai.

Di kesempatan ini, saya nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan yang penuh barakah yang ditunggu-tunggu. Semoga saya serta anda semua di peroleh keberkatan. Alhamdulillah, insyaAllah kita bertemu lagi, ramadhan. 


Jangan lupa baca niat. Baca yang sebulan terus pun tak apa. Lagi bagus kalau terlupa tak ada alasan tak berpuasa tau. Aipp jangann.

Saya juga ingin memohon maaf pada semua kawan-kawan saya, sahabat-sahabat saya, readers blog yang tak seberapa ni dan sapa-sapa samada saya kenal anda atau anda kenal saya andai kata saya ada terbuat apa-apa kesalahan atau kesilapan. Minta maaf ya.


Andai ada apa-apa di blog ini tersalah cakap ke, tersalah taip ke, tersalah apa-apa sampai terguris hati, saya minta maaf ye. Moga berpeluang buat terawikh. 

Kena jaga makan, tak boleh pengsan, jaga minum. Jaga mata, telinga, mulut semualah kena jaga. 
Do not listen music tu maybe saya perlu ubah kepada dengar nasyid. jangan rokers sangat yaya. 

Semoga saya rajin masak jugak. 
Okey bye.

Saranghae

You May Also Like

0 comments