Thursday, 11 May 2017

Anugerah Hari Yang Indah 5

Assalamualaikum,
Hai.

Segment Anugerah Hari Yang Indah ni memang agak lama tak buat.
Aku nak update jugak sebab tak sempat nak update entry panjang so, upload gambar dulu. Boleh?
Aku tengah stress jugak sebenarnya sebab aku puye external ni macam tak ade harapan nak elok je.
Redha je lah semua bende dalam tu termasuk assignment nak hantar ni.
Kene buat baru.


dengan ira dan paan.
Masa ni nani nabeel kawen. Bukan senang nak jumpa si paan ni. Dia busy dengan study, busy dengan awek, busy dengan intern. 


Rindu gosip dengan aten.
Ni masa nak viva. 
Kami sama supervisor. So, buat report pun kongsi idea sama-sama.


Roslinah ni aku banyak heret kehulu-kehilir sebab dia tengah sambung master so dia malas nak kerja. 
Kalau weekdays punye kerja nak settle je dia call aku tak pun aku call dia. 
Baru nak renew ic. Ye, dua-dua pakai ic darjah 6. Ko rasa? Buat ic masa muka tengah merah-merah sebab kena panas. Ingat dalam ic tak nampak. Sekalinyaaaaa.. Fuhh sedih aku tengok ic sendiri. Hahaha


Ira. Ni masa girls day out. Bila nak keluar lagi? 
ira ni lah tempat aku mengadu kasih. Boleh macam tu?

Nanti aku ada masa aku update satu-satu. 
Banyak lagi aku hutang entry. Sebelum aku lupa baik aku update laju-laju. 
Okey Bye.


No comments:

Post a Comment