Wednesday, 19 October 2016

Anugerah Hari Yang Indah 4

Assalamualaikum.

Lamanya aku tak update blog.
Rindu nak berbual dekat sini. Walaupun viewers aku bukan ramai pun, tapi sekurang-kurangnya ade jugak tempat aku nak bercerita, luah perasaan dan segalanya.

Bila tengah praktikal ni, mulalah rindu kawan-kawan yang  dah banyak bantu kita bila sedang susah. Praktikal kan. Biasalah kena buat kerja orang lain. Ermm. Demi markah ku gagahi juga.

Aku nak throwback gambar dengan kawan-kawanlah. Gambar aku sorang pon ade jugak. Saje. Hahaha

Gambar lama je. Masa sem lepas, sem lepas-lepas, kawan sekolah. huwaaa aku stress lah. Sebab aku dah taip buku log aku tapi terhilang. Habis aku kena buat 2 minggu punye log book report. :( susah aku nak korek otak aku balik ape aku buat minggu lepas. Dah bye





No comments:

Post a Comment