Monday, 11 July 2016

Suasana Raya Rawang 2016

Assalamualaikum.
Hai.

Saja nak kongsikan suasana hari raya di rawang. First day raya kami sambut dekat rawang iaitu kampung belah mama. Best. Tapi tahun ni tak nampak meriah sangat. Sebab kami gerak balik rawang pagi raya tu lambat sikit. So, masa sampai rumah nenek tu, maksu sekeluarga dah gerak balik kampung paksu. Wan (pakcik) pulak tak sampai lagi. Kami tak beraya banyak rumah pun sebab mama lupa makan ubat pagi tu, so kena balik rumah awal sikit. Raya dekat rumah pak wo saat, aku melantak ketupat daun palas, lauk sambal sotong, ayam masak merah, makan cherry. Buah favorite aku mana ley lepaskan. Lepas tu dok layan cerita korea. Hahaha

Tapi kami adik beradik kan naik kereta lain, kami balik kampung 2 kereta sebab tak muat hahaha. So, balik dari rawang singgah ioi city mall dulu mengopi lepas tu jalan2 jap baru balik rumah. Dengan baju sedondon 4 beradiknya jalan-jalan dalam mall di petang hari raya. Kau ghase?

Kuih raya rumah nenek lebih banyak dari rumah aku hokeyhhh




Layan she was beautiful aku suka cerita niiii


green tea and doughnut 

Saya, abah dan keluarga mengucapkan selamat hari raya aidilfitri... hehe

Bye
Love, yaya

2 comments:

  1. Lama dah tak makan rambutan TT___TT

    ReplyDelete
  2. Banyaknyaaa makanan!! Meleleh tengok.. Haha :P

    ReplyDelete