Sunday, 17 July 2016

DIY : Hiasan meja tetamu

Assalamualaikum
Hai.

Okeyh aku ada peluang lagi nak update pasal diy. Hehehe
Dan kalini diy masa majlis tunang akak aku jugak. Meja tetamu ada 6 buah meja dengan 10 kerusi. Masa akak aku tunang hiasan meja memang aku buat sorang. Akak aku no 2 tu tolong jugaklah. Seba dia tengok aku sorang je. Hahaha Nasib sempat buat masa lepas aku pergi amek kuih.

Hiasan biasa sahaja hanya bunga daisy (YaRabbi susahnya nak jaga tak pasal-pasal dia kembang kebelakang sebab angin kuat. Haish geram aku) dan petal roses yang aku dapat free dari supplier bunga. Heee oh ye ada air mineral dan tart sungai choh di sponsor oleh nenek juga.

Masa malam sebelum lagi dia dah kebelakang macam ni sebab bapak aku p bukak kipas menghadap dia. Sedih aku tengok daisy aku tak semekar aku mahukan. 

Aku pelik nape dalam gambar ni tak ada air dalam pasu mentol aku tu. Maybe tumpah sebab angin kuat. 

Okeyh dari pandangan belakang. Saja letak baby breath jugak. Sebab ada lebih masa buat bunga tangan. Pasal bunga tangan nantilah aku story. Aku bagi tutorial sekali okeyh. 

Aku berpuas hati jugaklah walaupun bunga tu tak semekar aku mahukan. Hahaha
bye.

No comments:

Post a Comment