Monday, 6 June 2016

My first Ramadhan 2016 be like...

Assalamualaikum and hi.

Selamat menyambut ramadhan yang mulia.
Semoga kita bertemu lailatulqadar... Aminnn

Sebenarnya kelas hari isnin merupakan kelas yang relax sebab aku cuma ada dua kelas direct dari 8 pagi hingga 1 petang. Tapi bila dah dua-dua subject buat test terus aku jadi nak gila! sebelum tidur study, Lepas sahur study. Then alhamdulillah test research boleh jawab. Harap lect aku paham2 kan je lah ape aku mengarut dalam tu. Test comp cat macam kelakar sebab aku pun tak pasti aku jawab tu betul ke tak. Jawab comp cat macam marathon weyh. Sejam tak cukup je bagi aku. 

Sebelum test comp cat perlulah study dengan gigih bersama-sama rakan sekelas kan. 
Hahaha gambar masa test research tak ada sebab aku seram je bila lect aku tarik kertas aku baca jawapan aku. (padahal aku tengah relax baca tweet mark adam)

Lepas test mama call kata dah sampai puncak nak bawak pergi klinik. Tapi aku nak p amek ubat je. I is sakit uols. Doakan ittew. Hahaha

Sementara tunggu abah p surau. Saja snap nanti mesti rindu tempat ni kan. eceh

Balik dari ambil ubat aku balik kolej then mesej yang aku hantar lama dah baru hantar dekat lecturer research. Padahal aku send pukul 1 petang tapi pukul 2 lebih baru tersend. Line lambat punya pasal. Terus ajak jugak caroll pergi jumpe sir nak consult research. Lapar dahaga tolak tepi bak kata kila kena anggap beribadah. Sekali depan lecturer perut caroll yang bunyik. Haha Kesian dia minum air je sebab tak ada orang meniaga kan. 

Petang ajak housemate pergi bazaar. 

Punyalah ramai nak beli kuih berebut rebut aku pun tak paham apesal diorang nak tolak aku. Adakah diorang tak nampak aku? omaiigad

Muka kecewa lauk dah habis :(

Akhirnya pulang dengan kekecewaan pergi dining je beli nasik berlauk dekat sana. haha

Hambar sangat first day puasa aku. Fuhhh rindu masakan mama :[


No comments:

Post a Comment