Thursday, 14 April 2016

Anugerah Hari Yang Indah 3

Assalamualaikum.

Aku sekarang tengah sedaya upaya menghirup aura positif je.
Ada ke macam tu??? Bedal jelah.

Macam syok sendiri pun ada tapi hari aku rasa indah je bila dapat jumpe kawan sekolah.
Yelah masing-masing sambung belajar. Mane ada masa nakjumpe selalu sangat.
Alang-alang sbelum si roslinah ni masuk semester master dia, so kita pergunakanlah masa yang ada.
Alang-alang jugak aku tengah mid term. Minggu lepas dia layan ira sebab ira mid term minggu lepas.
Diorang p tadorm hill eh macam ni kot eja dia.

Rasanya lama sangat aku tak jumpe zaa. Last jumpe masa open house rumah ros. Tu pun masa tu aku tak ingat dia langsung! Then pelan2 ira cuba ingatkan baru aku ingat. hehe
Sekali sekala akak pos gambar akak senyum sinis tak ikhlas ape salahnya

Lawa sangat ros pakai tudung.. Pakai terus je lah dude!

 Eh jangan jeling macam tu suro pakai tudung je .. hehehe

Nah gua balas balik jelingan tu 

Ini kalau kila tengok gambar ni mesti dia marah aku. Dia pantang betol kalau aku tangkap gambar kembung pipi macam ni. Hahaha Masa nak snap ni pon aku teringat kat kila. Hahahah

Hye kila.
Bye korang. 

No comments:

Post a Comment