Monday, 22 February 2016

DIY: Tote Bag

Sekarang ni aku ade mood baru.
Ade je yang aku nak try buat. Akak aku balik dari Sarawak.
Dia memang jarang balik semenanjung sebab dia kerja dekat sana.
24 hari bulan ni birthday dia tapi kitorang sambutkan awal sebab masa 24 hari bulan ni dia tak ada dekat rumah kan.
So, aku bercadang untuk jahitkan tote bag untuk dia.
Bolehlah dia letak ape2 dalam tu mase dia nak pergi offshore.

Aku ni bukanlah pandai menjahit pon. Jahit pun ade senget2. Haha
Kain buat beg ni ade lebih. Nanti aku nak jahitkan lagi satu tote bag.
Nanti aku snapkan step by step macam mana nak jahit tote bag ni. Senang nak refer kan.

Hensem tak tote bag aku.

Masa aku nak bagi akak aku ni. Aku siap cakap sorry lah jahitan senget benget. Tapi dia okey je. Hahaha Paham2 je lah untuk new beginner macam aku ni. Aku mane ade masuk kelas mana2. Tengoklah nanti kalau aku rajin. Aku nak masuk kelas menjahitlah. 

6 comments:

  1. Cantikkkk. Bawak pi kelas pun smart gak ni.

    ReplyDelete
  2. Cantikksnyaaa .. Hensem sangat tote bag ^^

    ReplyDelete
  3. takpe...practice make perfect whattt.. :)

    ReplyDelete
  4. kipidap! :) tak pe slow2 belajar.. nanti pandailah..:)

    ReplyDelete