Wednesday, 3 February 2016

Anugerah Hari Yang Indah 1

Aku rasa yang aku nak wujudkan satu tajuk entry yang kekal. Maksud aku bukan satu entry ni je aku akan update, tapi aku akan selalu update entry dengan tajuk yang sama.

"Anugerah Hari Yang Indah". Kira macam wordless Wednesday, tapi tu cuma hari rabu, tapi ni hari bila aku nak update bila ak rasa untuk simpankan gambar yang penuh bermakna dan memberi kenangan.

Setiap gambar ada ceritanya. Macam orang cakap biar gambar berbicara. Tajuk dia macam tu sebab setiap hari kita lalui adalah rahmat dan anugerah yang terindah. Wahhh giteww falsafah aku.

Aku suka ambil gambar candid. Tapi aku selalu kena marah dengan kawan aku. Haha



2 comments:

  1. kenapa kene marah? candid picture is the best ape... hehe

    ReplyDelete
  2. Yup, i buat blog ni pun as a diary sebab boleh sumbat gambar banyak2 haha

    ReplyDelete